dokola kolem se vlastně nic neděje

Na bloček jsem nenapsala tak dlouho, že už ani nevím, co psát, z jaké strany začít. Konec školního roku už je za dveřmi (už jen 4 dny, 2 porady, 2 exkurze, 1 maturák, 1 divno-soutěž, 1 bowling a 1 vysvědčení) a vlastně jsem celkem pozitivní. Možná si řeknete, proč bych nebyl akdyž mi začínají 2 měsíce volna, ale ono to tak jednoduché není. Poslední dobou je to pořád nějaké nahánění a nucení někoho k něčemu, papírování a hlavně poslouchání toho jak si všichni pořád jen stěžují. Lidi (řekla bych, že to je snad typická česká vlastnost)  - nebo aspoň ti v mém okolí - mají talent hledat na všem aspoň něco špatného (protože přece nemůžou něco jen tak pochválit). Já se zuby nehty snažím o přesný opak a další takové bych spočítala na prstech ruky. Nechci si ale taky stěžovat, takže přidávám krátký foto příběh který mapuje přibližně poslední dva měsíce.

Občas se něco pokazí....

bonboniéra od Martiny a koťátek
 ...ale pak se zase zadaří...
ve Vysočanech i letos rostou čtyřlístky

... někdy je člověk po kolena v sračkách...
wattové pobřeží, Německo
...a to doslova...
to se prostě musí zažít
...ale pak je zas králem všehomíra...
"Jacku, já letím!", Prachovské skály

 ...někdy člověk potká fakt divný lidi...
taková běžná výzdoba wc na bowlingu v Oytenu
...a někdy dostane k jídlu řízek...
dietní véča v budějovické menze
...někdy se člověk cítí jak mezi mlýnskými kameny...
výlet s 2.A, Český ráj
a někdy je prostě jednička!
kytarové soustředění, Rájec
Takže tak. STOP - negativismu, STOP - sluníčkářství!

Žádné komentáře :

Okomentovat